No products in the cart.

Home / REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.667896639.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości email na adres hello@uniqueever.com wraz z opisem przyczyny reklamacji.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrotu pieniędzy. Koszt dostawy nowego towaru pokryje Sklep.
  4. W przypadku gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z konieczności odesłania towaru do Sklepu, Klientowi zostaną zwrócone koszty nadania przesyłki poleconej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
  6. Nie wysyłaj towaru przesyłką za pobraniem przed zgłoszeniem reklamacji pkt.1 i otrzymaniem odpowiedzi sklepu na zgłoszenie pkt.2. Taka przesyłka nie zostanie odebrana, a Sklep nie zwróci Ci poniesionych kosztów przesyłki.
Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 30 maja 2004 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2015 r. poz. 1854) w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo odstąpienia od zawartej umowy bez podawania przyczyn. Szczegółowy tryb postępowania w przypadku odstąpienia od umowy został podany poniżej.

Ważne! Zwracany towar nie może nosić śladów używania – musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, powinien posiadać oryginalną etykietę.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres siedziby Sklepu lub przesłanie oświadczenia w formie elektronicznej na adres e-mail sklepu hello@uniqueever.com.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Pamiętaj, żeby zwracając towar do Sklepu dokonać to w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania przesyłki na adres Sklepu, unikniesz w ten sposób komplikacji w razie, gdy towar zaginie w czasie transportu.
  3. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu Towaru w przypadku jego uszkodzenia, dostarczenia towaru niepełnowartościowego lub noszącego ślady użytkowania.
  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu towaru.
  5. W ciągu 14 dni roboczych od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, czyli przesyłki poleconej za pośrednictwem Poczty Polskiej).
  6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres:

UNIQUE EVER Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 46/9, 86-300 Grudziądz

Zanim dokonasz zwrotu lub reklamacji skontaktuj się z nami na e-mail: hello@uniqueever.com lub telefonicznie:+48.667896639. Udzielimy Ci wskazówek lub znajdziemy szybkie rozwiązanie Twojego problemu 🙂